I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

okej bloggen, i'm back. påriktigt den här gången. eftersom det var en kortare evighet sen jag var här sist så har jag börjat sakna det lite. men nu kör vi igen och jag ska försöka att inte slarva! 

vi börjar med helgen. åkte till min bror + familj i fredags med mamma & pappa. hade det helt underbart där, komma bort från vardagen för en stund och bara mysa med världens finaste brorson. även hur mysigt som helst att spendera tid med folk som betyder en massvis för en. men nu är vi hemma igen. 

har bara latat mig hela dagen, för att busa med en liten kille på ett och ett halvt tar på krafterna vill jag lova. sov hela vägen hem och sen jag kom hem har jag bara legat i sängen förutom när vi åt middag. skönt som satan. men nu tänkte jag anstränga mig lite, nämligen gå upp o duscha. sen blire sova. 

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0