When we first met. I had no idea you would be so important to me.

segade inte lika länge i sängen imorse. för vid två tiden åkte iväg på arbetsintervju borta i fridhemsplan. kanske inte var något jag drömmer om. men vi får se, man kanske inte ska ta ut något i förskott? var iaf klar där strax efter tre och då drog jag in till gamla jobbet och lämnade in lite kläder och väntade in mimi. när hon kom drog vi till fridhemsplan (igen) och letade efter nått skapligt ställe att käka på. slutade med att vi hittade texas burger. fett gott, så det blev en smula matkoma efter det.

drog iaf hemåt sen. bytte kläder, åkte till kista och köpte ett par skor och sen åkte jag till gymmet där storebror var. så tränade vi tillsammans. och nu är jag hemma igen, huvudvärk och tröttsomfan. ska ta mig en dusch och krypa ner i sängen nu tror jag allt. ska faktiskt upp rätt tidigt imorn för att åka till iahs skola med mimi. 

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0