She wants to be your girl, not one of your girls.

jag var nära på att tappa bloggandet där igen. men ska försöka lyckas vara kvar nu..

iaf igår så mötta jag iah vid kvart i två tiden, och hann faktiskt med ica maxi oallt innan dess. vi åkte runt lite, men främsta delen av tiden var vi i kista. käkade lite och kollade runt i affärer. sen åkte vi hem till henne och åt glass och pimpade mitt busskort. sen gick jag hem i regnet och la mig o kollade på solsidan. (införskaffade mig nämligen säsong 1&2 på dvd)

idag har jag legat halva dagen o kollat solsidan, helt fast nu. tills jag var tvungen att pallra mig upp, låg verkligen i sängen in i det sista. gick iaf upp, fixade mig och tog ut hundarna på promenad innan jag drog till söder och provjobbade på en restaurang där. min känsla säger att det gick jätte bra, och vad han som "tog hand om mig" sa så tyckte han också att det gått bra. dom ska iaf höra av sig senare i veckan så vi får se då. belönde mig själv med en coca cola cherry när jag var påväg hem iaf, och sen väl hemma i byn igen stötte jag på nicke. väldigt länge sen jag träffade han. så han skjutsade hem mig så vi kunde snacka lite. 

nu ska jag ta mig en dusch och sen, tro det eller ej, ska jag lägga mig o glo solsidan.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0