It's better to let go and see if they come back, than to hold on and see if they let go.

hinner med ett snabbt inlägg innan jag ska iväg till söder på möte. 

i söndags överlevde jag faktiskt. kom hem vid typ halv tio eller någonting. la mig nästan direkt, kollade solsidan och somnade. och sen igår gick jag upp tidigare än vad jag gjort på väldigt länge. skulle nämligen iväg till ett annat jobb och provjobba där. slutade runt tolv, fick lunch och åkte hem. mötte mamma som precis skulle ut med hundarna så följde med henne, sen bestämde vi oss för att åka till öb. när vi kom hem därifrån chillade jag bara, åt middag och somnade lite. sen åkte jag iväg till gymmet o körde ett aslyckat pass tack vare min bror. 

så idag mår jag jätte bra, lite trött bara. somvanligt. men ska somsagt iväg om en kvart, efter mötet åker jag o träffar min lovisa. längtar så jävla mycket till att få träffa henne, även fast vi sågs i lördags. sjukt. whatever, ska fixa det sista innan jag ska åka. 

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0