If you don't do stupid things while you're young, you'll have nothing to smile about when you're old.

goddag, typ. kom hem för typ 40 minuter sen, och har hunnit duscha sen dess. vill helst av allt bara lägga mig ner under täcket och ligga där resten av dagen. men nejnej, jag ska åka o provjobba, vilket jag inte ens vill. för tror inte det jobbet är något för mig. men somsagt, den som lever får se. 

igår åkte jag somsagt till mina thaiisar. var där en stund, åkte hem o åt middag och fick även kladdkaka eftersom jag hade namnsdag (hihi) sen efter middagen gick jag ut med hundarna och sen drog jag tillbaka till thaiisarna. chillade där fram till cirkus nio. drog hem och fixade mig lite och sen drog jag till märsta. mötte lovisa, v och hans kompis vid stationen och drog vidare hem till v o chillade där resten av kvällen, natten. lyckad kväll som fan, dock jävligt trött och sliten idag.. suck..

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0