Don't try to understand everything, because sometimes it is not meant to be understood, but to be accepted.

igår åkte jag somsagt med mimi till iahs skola, för iah skulle göra nån fotouppgift och mimi skulle vara modell till henne. så var där och chillade tills jag åkte till karlberg för arbetsintervju. efter intervjun åkte jag till gullmars och mötte upp thaiarna, därifrån åkte vi till årstaberg och var med på dome, anton och per när dom repade. sen skulle killarna vidare så vi drog hem och färgade min utväxt. 

idag äre förvånandsvärt en rätt fin lördag. åkte iväg o storhandla med mamma och nu ska jag åka till thaiarna och chilla en stund. ikväll har jag ingen aning om vad som händer. den som lever får se.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0