You don't get another chance. Life is no Nintendo game.

idag är det tisdag, en rätt fin sådan. solen lyser så jag hoppas det är lagom varmt ute också. ska alldeles strax bege mig till tåget för att åka o jobba några timmar. sen ikväll åker jag troligtvis hem till F. ska försöka få ut han på promenad i spåret då igen. 

men iaf, jag bloggar typ aldrig längre. är heller typ aldrig inne på en dator ens så det är mkt därför. hatar att blogga från luren. men ska försöka bättra mig för mitt eget bästa. så jag har något att läsa nästa år. 

nej nu taggar vi jobb. inte många timmar kvar innan man får lite lång ledigt. och det bästa med denna långledighet är att JAG BLIR 20! untz untz.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0