Visa ditt intresse eller förlora mitt.

just nu är jag jätte mega trött. men ska alldeles strax gå o lägga mig. anledningen till trötthet är för att jag vaknade runt åtta imorse o vid tio satt jag i bilen. vid tolv tiden var vi framme hos jimmy, jenny och lasse. lasse hade ju ett års kalas idag, och det var så underbart kul att se honom vara så glad. han har även fått några tänder nu så hans leende smälter man lite för. 

vi åkte iaf hem vid halv fem tror jag klockan var, stannade o åt påvägen sen hämtade vi fanny hos farmor och farfar. sen när vi kom hem gick jag ut med hundarna o sen la jag mig o segade i soffan bara. och nu har jag precis duschat och ska bara föna håret sen lägger jag mig o försöker somna till dagens gladiatorerna. imorn äre jobb som gäller, 13-00.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0