The worst feeling in the world is knowing you did the best you could and it still wasn't good enough.

tänkte dra helgen lite kort i ord. åkte hem till min saknade vän på fredagseftermiddagen, var hemma hos henne en kortis innan vi drog på lite äventyr. vart några besök här o var innan vi var hemma framför spisen o lagade fajitas, sen fixade vi oss o drack lite vin o åt jordgubbar innan vi drog ut. det var fett kul och efterlängtat som satan. var kvar tills det stängde o gick sedan hem. 

på lördagen var vi sega båda två, så segade med frulle framför big brother innan vi gick ut en sväng och sen kom vi hem och kollade igenom massa gamla bilder. sen gick vi ut igen för att handla kinamiddag. sen åkte jag hem till mig och chillade hela kvällen. 

söndagen spenderade jag med mamma, riktigt mysigt och även det galet efterlängtat. sen på kvällskvisten gick jag o mötte thaien min med hundarna o snackade lite skit, efter det mötte jag fridis o gick på en promenad. när jag kom hem tog jag mitt pick o pack o åkte hem till sandra o fredrik o spenaderade resten av kvällen o natten där. 

och idag måndag har jag o sandra segat i soffan framför tvn innan jag åkte o jobbade 16-01. händelserikt pass ändå, o faktiskt rätt så roligt. men nu är jag hemma i min älskade säng o ska lägga mig o glo dagens bb avsnitt nu! 


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0