The only failure is when you stop trying

haft en helt underbar dag med min fina vän. började med fika/lunch på waynes. sen kollade vi lite i affärer, fick med mig två nya skor hem och sen åkte vi hem. gick o mötte mamma med hundarna o pratade massa minnen. innan vi beslöt oss för att åka till edsbergs sportfält o gå spåret där. innan åt jag lite mat och vi åkte till frida för att hon skulle få i sig mat, trodde vi, haha! sen hämtade vi hundarna o åkte. riktigt mysigt och det var galet varmt också även fast vi var ute efter åtta. sen åkte vi o handlade juice åt mig innan jag släppte av henne o åkte hem igen. 

nu funderar jag på att plocka undan lite i mitt rum, sen gå och lägga mig o glo film. köpte ju breaking dawn i fredags, så ska nog mysa med hunden framför den. 


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0