If you can define love, it's not really love.

igår jobbade jag elva timmar, det gick bra och det var kul. efter jobbet blev det lite afterwork och efter några cider där drog jag, paula o anton vidare. blev ändå rätt lugnt. tog nattbuss hem vid tio över tre och när jag kom hem var jag helt död. men kul som fan hade jag! och är glad att jag var tvungen att upprepa vart jag skulle av när busschaffören skulle stämpla, för somvanligt somnade jag på bussen, fast jag satt typ halva vägen och sa till mig själv "du får inte somna, inte somna!" men såklart somnade jag till typ sju minuter innan jag skulle av, vaknar av att bussen typ tvärstannar, kollar upp där det står vilken väg man ska av och det enda jag tänker i huvudet den sekunden är "oh fuck" och springer av. 

nu sitter jag halvt sminkad, blött hår och med tanborsten i munnen. måste öka lite om jag ska hinna. börjar om en och en halvtimme, ska hinna ut med hundarna också. dock är jag jävligt glad att jag bara jobbar fem timmar och en kvart idag. för det första är jag fortfarande helt död, känns typ som jag var på årets fest igår elr något. och för det andra så öppnar jag för första gången själv på andra jobbet imorn, och ska vara där halv tio. men det är bara köra.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0