Fall down seven times, stand up eight

simmade 50 längder med mamma, varav varje längd är 25m, så jävla gött. efteråt åkte vi o handlade lite. och nu är jag hemma o funderar på att sova. eller snarare jag ska sova. blev väldigt pigg men samtidigt trött efter simmningen, var en jävla skön känsla av det hela iallafall, och att spendera tid med mamma är alltid mysigt. 

pratade även med min fina vän för en stund sen. en av dom personer som står mig närmast och som jag älskar så sjukt jävla mycket. även en person som alltid kommer ha en plats i mitt hjärta och som jag kommer finnas för tjugofyra timmar om dygnet, trehundrasextiofem dagar om året! vi bestämde oss för att träffas imorgon när båda slutat, eftersom jag slutar tre och hon två. längtar redan, det var alldeles för länge sen!


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0