Den som inte letar efter dig saknar dig inte. Den som inte saknar dig älskar inte dig. Ödet bestämmer vem som kommer in i ditt liv, men du bestämmer vem som stannar. Värdesätt de som värdesätter dig innan det är försent.

nu är jag nyligen hemkommen från jobbet, jobbade 16-01 idag, och timmarna gick faktiskt jävligt snabbt.. konstigt nog.. men iaf, jag har haft en underbar helg igen! spenderat den hemma hos sandra o fredrik, sovit där fredag till söndag. 

i fredags jobbade jag ju först 08-15, när jag slutade kom dom o hämta mig så åkte vi o storhandla. åkte även förbi här hemma o hämtade lite saker. sen åkte vi o handla lite till o mötte solle. sen drog vi hem o fixade middag, blev årets första grillmiddag o jag lovar er, den var gudomlig. sen fixade jag o sandra oss medans vi förade lite, samt kollade bigbrother. när det var slut fick vi skjuts in till stan där vi slog klackarna i taket. grabbarna kom även o hämtade oss sen vid tre o vi käkade lite fylleamat från donken innan vi la oss. 

sen i lördags tog vi det mest lugnt, fixade lite ute och åkte hem till mig (igen) för att hämta jobbkläderna. handlade även "ingredienser" till taco eftersom vi hade planerat tacomiddag. sen resten av kvällen kollade vi på gladiatorerna, när det var slut gick fredrik o la sig och jag o sandra skulle kolla på film. fem minuter in i filmen somnade jag, kul sällskap.

och sen idag då, åkte o köpte våffeljärn eftersom vi skulle äta våffelfrulle. det var ju faktiskt våffeldagen för er som missade. sen fixade vi oss o drog till plantagen och sen var jag inprincip tvungen att dra till jobbet.

nu är jag hemma igen, tänkte fixa mig inför läggdags nu o krypa ner o mysa med min älskade saknade lilla hund o kolla bb. ett underbart slut på denna toppen helg!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0