Good luck trying to find someone who cares like I did, who understands you like I do, who is forgiving like I am & when you realize theres no one out there like me I wont be where you left me..

tänkte kanske sätta fart på den här bloggen igen? 

kom iaf hem från en vecka i dalarna igår. var på P&L med fisen och sen sista natten var vi hos hennes momor o morfar i dalarna. hade det iaf grymt kul, med vissa undantag (som regn och en massa väntan tex) längtar nästan redan till 2013. igår när jag kom hem träffade jag mina saknade vänner här hemma, vi åkte o tog årets första dopp osen åkte vi o åt. 

nu håller jag på att fixa mig för att komma ut på lite äventyr. eftersom jag bara tagit det lugnt hela dagen. imorn är det jobb som gäller igen efter en liten semester, men det ska nog bli bra. har helt ärligt saknat jobbet lite!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0