Believe it or not, there's somebody out there waiting to meet someone just like you.

jag är heeeeelt död. sågottsom. blev en hårdstart igår på jobbet efter min semester, men det gick bra iallafall osen blev det afterwork på det. sen bara hem o bums i säng för att pallra mig upp imorse. vilket jag gjorde. öppnade uteserveringen idag o jobbade fram till fyra. då kom fisen o mötte mig, så käkade vi innan vi kollade runt lite i affärer o åkte o fortsatte letandet i kista. vi avslutade shoppingen med varsin latte och nu är jag hemma igen. ska ta mig en efterlängtad dusch osen krypa ner bredvid hunden som redan snarkar. imorn äre jobb som gäller igen, bara tagga om på nytt!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0