we spend so much of our lives not sayin' the things we want to say




första inlägget 2012. dock har jag inte insett att det har blivit ett nytt år ännu, insåg inte ens att julen var över liksom. men men.. mitt år kunde börjat bättre om man säger så. men jag vägrar låta detta påverka resten av året! iallafall, vad jag menar är att nyår sög. jag trodde det skulle bli så mycket bättre än förra, jag gick tom och sa att det var bättre. tills det man aldrig trodde skulle hända en själv hände. 

jag och mimi var hos mig och fixade oss, åt middag med mamma, pappa och jimmy, som vi även var och hämtade tidigare. (jimmy asso) sen drog vi över till mimis bekanta en stund innan vi blev upphämtade av R och drog till hökarängen på fest. det var nice folk och jag trodde allt skulle bli så bra. det var skön musik, personer man trivdes med och jag mådde bra liksom. sen började det närma sig tolvslaget och en del av oss gick ut. o vi hann inte komma mer än utanför porten innan jag såg en stor typ kökskniv, folk i rörelse och hörde massa ljud. men det avslutades rätt snabbt och vi gick till en äng för att fira det nya året med raketer och hela falleruttan. men vi fick inte fira in det nya året exakt som vi ville. det som hände utanför porten fortsatte, dock mycket allvarligare. sen vet jag inte vad som hände, men jag vet att jag såg blod, stora sår och folk som var oroliga och i luften kunde man så gott som höra "ring ambulans" osv. 

och det är det jag menar med att något man läser i tidningen tänker man att det aldrig ska hända en själv, men nu läser jag på aftonbladets hemsida "En man knivskars i ett lägenhetsbråk i Hökarängen och fördes till sjukhus." och det enda jag tänker är, jag var där. sen ser jag blodet, såren och bilderna i huvudet.

slutade iaf med att jag och min bästa vän (tack och lov att jag hade med henne!) hoppade ur en polisbil vid globen och tog oss hem. väl hemma blev jag inge vidare glad efter tjaffs med M och väntan. 

idag åkte jag iaf och jobbade vid 18, och skulle slutat 03, men stämplade ut 04.38. kaos på jobbet var det och allt bara fortsatte i ett dåligt år. men nu ska jag försöka tagga om och se nått positivt med detta år. det ska bli bra, året ska rocka punkt slut och godnatt! 



bild från igår, ovetandes om vad som skulle hända..
lycklig och glad tillsammans med min fina underbara vän

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0