SINGLE DOESN'T ALWAYS MEAN LONELY AND IN A RELATIONSHIP DOESN'T ALWAYS MEAN HAPPY

somnade rätt snabbt igår, dock i soffan helt ofixad för att sova. men hittade nya avsnitt av ph så blev lite glad. som jag sa skulle jag ju skriva senare men eftersom jag somna får jag berätta nu om senaste tid. 

i onsdags jobbade jag i stan 16-24 o efter jobbet kom C o hämtade mig sen drog vi hit o glodde film, eller han gjorde och jag sov. sen när han drog så duscha jag o somnade om. och igår var det jobb 11-19.30 och idag jobbar jag såklart igen, dock inatt 21-06 och det skrämmer mig lite idag att det är fredag den trettonde men vi får hoppas på det bästa. ska iaf masa mig upp från soffan nu och göra mig iordning. för vid strax efter två ska jag möta fisen och luncha med henne.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0