ONSDAG

idag är det onsdag och klockan är halv elva. för exakt två dygn sen slutade jag jobbet, glad och skulle hem. ovetandes om vad som skulle hända. och nu två dagar efter är det det enda som finns i huvudet.

iaf, mamma väckte mig för en halvtimme sen för vi ska åka till bilen innan hon börjar jobba. hela denna halvtimme har jag gått och önskat att jag vaknade upp till en helt vanlig dag, att allt var glömt och att jag inte har ont alls. men det är en önska som aldrig kommer gå i uppfyllelse. eftersom det första jag måste göra när jag vaknar är att kämpa mot värken och sen gå upp och ta mina tabletter. hate this shit. 

har även kollat ifatt alla ph avsnitt, så vad ska jag kolla på idag egentligen?

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0