NATTBLOGGNING

klockan bara rann iväg denna natt också medans jag satt o fixade ner 115 låtat till min gamla ipod nano som pappa ska få. men nu sitter jag med tandborsten i mun o ska strax avrunda dagen med att kolla sofias änglar.

åkte ju somsagt till sollentuna o mötte guse förut för lite middag, vi hann även gå in i några affärer (köpte med mig tvålar hem till mamma som hon fick och sen lite smink till mig själv) och sen avrundade vi kvällen med lite fika så att vi båda fick sjukligt ont i magen. men hade det asmysigt iaf och jag kände att vi tog igen nästan allt som vi missat. vid strax innan halv nio tog jag tåget hem till hundarna som skulle ut på prommis, sen la jag mig i soffan med matkoma typ o började med ipoden som jag seriöst hållt på med i typ fyra timmar!

imorn ska jag troligtvis upp tidigt o ringa läkaren pga ryggen o förhoppningsvis få en tid redan imorn också, o i samma veva måste jag även ringa försäkringsbolaget. sen ska jag nog lämna ut lite cvn, gå till banken o kanske unna mig lite shopping. men vi får se vad dagen har att erbjuda imorn, godnatt!

 


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0