NATTBLOGG OCH NATTSTÄD

klockan närmar sig tolvslaget och jag ligger med kläderna på under täcket. täntke egentligen börja plocka iordning lite i mitt rum när jag kom hem från jobbet för att slippa städa allting imorn innan jobbet, men det var för två timmar sen jag kom hem och jag har inte ens börjat. men jag känner lite att jag måste så jag slipper stressa sönder imorn eftersom jag börjar redan vid 16. men snart ska jag samla mina krafter.

iaf så har jag jobbat idag, o idag var en bra dag på jobbet. stannade även kvar en stund med K o snackade massa skit. men somsagt, städa vare som gällde. så nu ska jag hitta en bra låt och sen starta.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0