Livet är kort. Bryt regler. Säg förlåt snabbt. Kyss långsamt. Älska på allvar. Skratta hysteriskt. Ångra aldrig det som fått dig att le.

hatar att hålla på att ändra med bloggen, för blir aldrig nöjd. hur jag än vrider och vänder. så just nu är den under ombyggnad.

idag åkte jag o mamma iaf till akalla och sen en snabbis till stinsen. när jag kom hem chillade jag ett tag innan jag gick o mötte thaien som hade köpt med sig red o favviskakorna till mig, bästavän. sen var hon här och gjorde mig glad i ett antal timmar. just då var jag på topp, men nu har jag förbannat ont igen.. önskar att jag kunde gå o lägga mig o sova och sen vakna upp imorn så är allt putsveck, fyfan vad jag skulle leva loppan då!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0