listen to your heart, because even though it's on your left side, it's always right






jobbat gånger två idag. så är rätt trött i huvudet nu, eller snarare hela kroppen. + att min hals börjar krångla rejält nu, och jag kan ba säga en sak och det är att jag har verkligen inte tid att bli sjuk.. jaja, blir väll antagligen inte bättre av att jag jobbar onsdag, torsdag, fredag, lördag. men pengarna rullar in, och det är nice iaf. 

iaf så tänkte jag gå o duscha nu sen krypa ner i sängen med hunden och kolla på något. frågan är vad eftersom jag såg klart det sista andra avenyn avsnittet igår (sorligt.. :((() men något hittar jag förhoppningsvis. så godnatt!

p.s jag måste verkligen fixa ny blogg design d.s

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0