I smile with you by my side.

timmarna på jobbet igår kändes otroligt långa även fast det var ett fjuttpass. men tillslut fick jag sluta och drog då hem till sandra där även lovisa var. vi satte oss ner vid köksbordet och pratade o drack lite. hade det skit mysigt. sen vid halv tolv bestämmer vi oss för att dra till kc, så det blev snabba puckar. fredrik skjutsade oss så vi hann precis, då menar jag precis. vi hann precis komma in innan dom börjar ta betalt för inträde. så vi var där tills det stängde och sen fick jag skjuts hem.

nu har jag precis ätit brunch och tänkte duscha, ska till väsby vid fyra tiden o kolla när fredrik spelar hockey tillsammans med sandra och lovisa. och sen jobbar jag 21-06 inatt. 


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0