HA EN BRA DAG

det var fan länge sen jag var uppe såhär tidigt (halv nio) och det märks för jag är så jäävla trött, och saknar sängen grymt. men ska öppna på jobbet så det är bara att förska o bli pigg för ska gå till tåget om cirkus en halvtimme. 

igår var jag ledig iaf och det var skönt. låg i sängen rätt länge innan jag pallarade mig upp o fixade mig, mimi kom hit under tiden också sen åkte vi in till stan för jag skulle köpa en onepiece och sen köpte jag även lite nödvändigheter inne på hm o två nya skal till phonen. sen åkte vi hem till byn igen och jag åt kebab, sen drog jag hem till mina hundar och degade framför datan hela kvälllen. och la mig lite försent, såklart.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0