FARFARS GLASS VS MIN GLASS

väcktes vid strax innan åtta idag så jag kunde ringa läkaren vid åtta, fick tid redan kvart över tio så gick upp o duschade nästan direkt och sen åkte jag iväg. fick nya tabletter jag ska ta, kulliv. sen efter gick jag in på stinsen och shoppade lite innan jag åkte till sollentuna centrum o gick till banken och fixade lite. när jag var färdig där och även hunnit med att köpa lite lunch åkte jag hem o hämtade hundarna o direkt till farmor och farfar. där spenderade jag några timmar, riktigt mysigt faktiskt. sen åkte jag hem o åt middag och sen gick jag över till mimi där det bjöds på kladdkaka.
nu har jag precis kollat dagens ph avsnitt och tänkte dra till kylen o hämta ett glas med yoghurt så jag kan ta min medicin och sen duscha innan jag lägger mig o försöker sova. imorn spenderar jag en del av dagen med mor min, så det så.
väcktes vid strax innan åtta idag så jag kunde ringa läkaren vid åtta, fick tid redan kvart över tio så gick upp o duschade nästan direkt och sen åkte jag iväg. fick nya tabletter jag ska ta, kulliv. sen efter gick jag in på stinsen och shoppade lite innan jag åkte till sollentuna centrum o gick till banken och fixade lite. när jag var färdig där och även hunnit med att köpa lite lunch åkte jag hem o hämtade hundarna o direkt till farmor och farfar. där spenderade jag några timmar, riktigt mysigt faktiskt. sen åkte jag hem o åt middag och sen gick jag över till mimi där det bjöds på kladdkaka.

nu har jag precis kollat dagens ph avsnitt och tänkte dra till kylen o hämta ett glas med yoghurt så jag kan ta min medicin och fixa lite med mina CVn. och sen duschar jag innan läggdags. imorn spenderar jag en del av dagen med mor min, så det så. 


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0