DO IT LIKE A BOSS

kvällen igår var awesome, det var jag, sandrisen, fredrik, solle och freddie. vi spelade kortspel och hade det allmänt trevligt. runt nattimmarna blev alla hungriga så vi gick ner till donken i snön och käkade. och när vi kom hem igen gick vi och la oss. sen idag vet jag inte när vi gick upp riktigt men fredrik o solle åkte o köpte frulle till oss som vi sedan åt innan vi drog till sollentuna badminton hall där grabbarna hade korpen match. sen fick jag skjuts hem.

så nu har jag precis ätit middag o ska hoppa in i duschen nu, för att sen kunna möta fridis och ta en hundpromme och sen gå hem till henne och ha en mysig filmkväll, känns rätt behövligt faktiskt!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0