SÖNDAG

idag har jag varit i stinsen en sväng med mamma och sen skulle vi hem till farmor och farfar. dock hann jag vara där typ tio minuter innan pappa hämtade mig så vi kunde åka o kolla en bil. vi hämtade även upp jimmy så han kunde följa med. 

nu funderar jag på att göra mig ordning för läggdags, skulle jobbat 16-00 imorn men bytte så jag jobbar 11-20 istället, så vill sova tidigt så att jag är pigg. det är ju en fördel när man jobbar iaf. och jo föresten, skapade en ny kategori igår, "before i die" bara för att dom bilderna är så bra tycker jag, dom kommer inte iordning eller något utan lägger bara upp den bild jag känner för vid tillfället, kommer även skapa en kategori med "the boy who"

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0