MÅNDAG

idag har jag jobbat hela dagen, började vid elva och jobbade fram tills fyra innan jag fick min rast som då blev en timme lång, sen jobbade jag över en halvtimme så slutade vid halv nio. åkte förbi maxi en snabbis på hem vägen och nu ska jag hoppa in i duschen osen lägga mig, exakt som varje kväll. 

imorse innan jobbet bokade jag förövrigt kryssning. så jag håller på att tagga gärnet tills onsdag nu. då drar jag o fisen ut till havs och slår klackarna i taket. kommer bli sjukt kul och jag längtar så galet mycket! men innan dess så äre tisdag, jobb 16-00.30 och innan jobbet ska jag försöka fixa lite här i rummet, kolla lite affärer och kanske börja packa (?) nej nu dusch och sen annorlunda familj.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0