Life is a rollercoaster. You can either scream every time you hit a bump, or you can throw your hans up in the air and enjoy it.

efter att jag varit på banken mötte jag av en slump på censie o guse i centrum. guse skulle till tandis så under tiden passade jag o censie på att umgås, hon fick va mitt lunchsällskap innan vi kollade runt i affärerna lite innan jag var tvungen att åka eftersom parkeringen skulle gå ut. väl hemma ringde jag försäkringsbolaget, gick ut med hundarna o mötte mamma och sen fixade jag lite med internetbanken. sen på kvällskvisten dammade jag av innebandyklubban o drog o tränade 21-22. det kändes ju rejält efter så pass lång tid men kul var det.

när jag kom hem från träningen la jag mig i soffan och kollade på "tunnelbanan" och nu tänkte jag ta en snabbdusch innan jag lägger mig i sängen och kollar på filmen friends with benefits. eftersom jag ska upp rätt så tidigt (tidigt för mig iaf) så hoppas jag på att jag somnar rätt fort. ska nämligen till mammas jobb o kolla på nya serveringsskor. 

slänger upp en gammal bild på mig o censie

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0