I love people who can make me laugh, when i don't even want to smile.

just nu är jag så trött. känns som jag inte fått ordentligt med sömn dom senaste dagarna, att jag skulle kunnat sovit ett antal timmar till när klockan ringer på morgonen. och det hjälpte väll inte vidare värst mycket att jag dubbeljobbade igår. först jobba jag 11-18 sen direkt hem och iväg till nästa 20-01 och sen hem, sova och sen upp igen för att jobba 11-19. åkte o snackade med sandra lite efter jobbet o nu har jag precis kollat klart gårdagens avsnitt av annorlunda familj. funderar på om jag ska kolla på top model nu elr om jag ska duscha först. vill egentligen bara lägga mig ner o sova på en gång, men nej. duscha o fixa först, sen sova o tagga till jobb 11-16 imorn.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0