Show your haters that you love life

okej, nu är jag här igen. tiden med bloggpaus har innehållit ganska mycket faktiskt. pappa trodde ett tag att jag flyttat hemifrån till och med. men jag har iallafall jobbat, umgåtts med mina fina vänner och mosat in lite party, mys och några andra doser. 

har även insett att det inte är långt kvar tills jag blir 20, wtf? och sen har även P&L biljetter bokats och jag har även fått ledigt, så nu är jag taggad som satan. livet leker lite just nu, om man bortser från EN sak, som såklart ska ligga och fucka up hjärnan litegranna.

men iallafall, nu är jag nyduschad, jobbar 16-20 idag och efter jobbet åker jag till mitt andra hem och sover där två nätter. sen jobbar jag natt 21-06 lördag till söndag, så pappa kommer väll nästan börja tro att jag flyttat igen. har en del att göra innan jag åker och jobbar, och det är lite mindre än två timmar kvar så ska sätta igång nu.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0