Du träffar tusentals människor, men ingen berör dig. Sedan träffar du en person, som lyckas förändra ditt liv, föralltid.

en sak jag inte förstår är hur jag pallade jobba natt VARJE helg förut typ. fatta hur mycket jag missade? för denna helg var ju även denna helt jävla underbar. visserligen har jag jobbat på dagarna men som i fredags var jag ju iväg o simmade med mamma.

och i lördags efter jobbet mötte fisen upp mig så bestämde vi oss för bio. men vi var tvugna att åka hem till mig först, men som tur var var johan hos oss så han skjutsade oss till kista sen. vi fixade biljetter till "the devil inside" och sen gick vi runt o kollade affärer o åt mongoliskt. efter filmen gick vi till olearys o mötte johan och hans kompis. satt där tills det stängde sen drog vi till märsta o festa galet. så jävla kul hade vi. från en helt oplanderad kväll till det där alltså. 

sen i söndags mådde jag inte så dåligt som jag trodde jag skulle göra, så åkte iväg o jobbade några timmar. efter jobbet hämtade jag ut mina tågbiljetter och sen åkte jag hem, gick ut på promenad med mamma osen åkte jag till sandra o fredrik o hade bb kväll. 

och nu är det måndag igen, jobbat hela dagen så nu ska jag hoppa in i duschen o lägga mig i sängen, godnatt!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0