JAG TROR JAG ÄR TYP BACK?

det finns några trogna läsare som väntar på att jag ska börja blogga här igen, vilka ni är har jag ingen aning om men att göra er nöjda kanske jag gör genom att skriva detta.. jag tror jag börjar blogga här igen, på min gamla älskade blogg. satt nämligen och kollade igenom här för ett par dagar sen och insåg hur mycket minnen det finns här.

whatever, börjar väll med att skriva att det är tisdag morgon. trött som fan är jag, och jag funderar på att dra en snabbis till solarieöarna och bara chilla, sen även köpa frulle påväg hem. väl hemma ska jag städa o massa shit och sen blir det att dra iväg igen senare mot eftermiddagen. har fullt upp idag känns det som. men det är väll bra att ha något att göra antar jag, och okej nu bara babblar jag på. vi hörs nog här senare, puss!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0