FREDAG

varför tar jag aldrig tag i bloggandet? jag vill men jag gör det aldrig.. whatever, kanske berätta lite kort om veckan bara nu när det är fredag o allt.

vi börjar i söndags, då drog jag o mimi o tatuerade oss, jag gjorde två nya och hon gjorde sin första. jag fyllde även i två andra, och jag är grymt nöjd! sen efter det drog vi och åt innan jag var tvungen att jobba. i måndags var jag ledig, gjorde inte så mkt mer än besökte af osv. i tisdags jobbade jag igen, sen i onsdags var jag med mamma en stund på dagen sen var jag, mimi och iah på breaking dawn (<3) premiären. igår fick jag ryckt och tog med mig mimi till skanstull o piercade mig, sen var jag med mamma o storhandla innan jag drog till märsta o kollade film med mimi och fredrik.

sen idag äre somsagt fredag, ska åka till farmor och farfar en sväng sen tänkte jag, försöka få ihop ett nytt cv och sen jobbar jag 21-03, blir nog bra det här..

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0