cause you feel like paradise



ett stort plus på denna dag! var i skolan tre timmar och hade totalt tio minuters lektion, ändå gick dom timmarna så jävla fort. sen dirr efter skolan åkte jag o fisen till stinsen och kollade runt en stund innan hon skulle iväg. då mötte jag upp mimi i sollentuna och kollade lite där innan vi drog till stinsen (igen) och då hade ladies nights börjat så vi kollade lite när nårgra jävla friskis o svettis killar skämde ut sig på scen. sen drog vi hem och jag mötte frida, så tog vi med hundarna ut på en timmes promenad. 

så min dag har varit mycket soft, och nu tänkte jag avsluta med lite mys i soffan med hundarna och även ägna lite tid åt att bland annat måla naglarna. sen ska jag tagga till inför imorn, mösspåtagning för fan! 


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0