tröttheten och jag

innan jag går o lägger mig så uppdaterar jag om min dag. när jag satt i bilen påväg till skolan ringer fisen och säger att vi inte har några lektioner men att vi ska fixa våra projekt pengar. så jag åker ändå dit och sitter på "möte" i en timme, sämst. efteråt åkte jag o fisen till centrum och växlar pengar o handlar godis. sen hem till henne o la oss i soffan o glodde film innan vi va tvugna att dra till jobbet, där vi åt tillsammans innan jag började.

jobbade ett pass på tre och en halvtimme, stressit som fan var det idag så det kändes som jag var där mycket längre även fast jag jobbade över endast en kvart. när jag kom hem gick jag o frida ut med hundarna på en långprommis och nu har jag spenderat resten av kvällen till att fixa ner lite musik till phonen. dock ville inte youtube vara min vän längre så jag gav upp.. så nu tänkte jag göra mig iordning och lägga mig i sängen o glo film för andra gången idag. men det är ju trottsallt ännu en skoldag imorn, dock inget jobb! (är ledig fram tills söndag, gött som satan)

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0