onsdag

klockan är strax efter tolv och jag kom hem för inte alls länge sen. har nämligen varit i skolan tolv timmar idag pga kvällsservering. vi hade en gästkock med oss, ingen mindre än kaptenen i svenska kocklandslaget, dock var det inte så värst märkvärdigt tyckte jag. men det gick mycket mycket bra iaf. 

nu har precis suttit och kollat in klänningen jag funderar till studenten, vill jag ha den eller inte? beslutsångest.. men jag måste ta tag i det där med studentkläder nu asso, snart är det ju bara en månad kvar och det går fort.

måste iaf meddela att just nu är det mycket plus i mitt liv. på fredag äre mösspåtagning, och jag är taggad som fan! sen jobbar jag natt i helgen, vilket menas med massa pengar. och sen på måndag händer en grej som ni får veta då, men något som gör mig riktigt jävla glad händer då iaf. 

men whatever, jag ska nog fan ta och tänka på refrängen. ska ju trottsallt upp o iväg till skolan imorn igen. och sen efter skolan tänkte jag ta mig en sväng till stinsen eller så för att kolla lite. så.. dags att nanna kudde, dock måste jag fixa lite innan det är dags, men godnatt!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0