frågan är varför jag går och tänker på dig hela tiden






klockan är snart kvart i ett och jag ligger på sängen med arbetskläderna. måste in i duschen nu känner jag och sen hoppa bums i säng. för jag SKA vara i skolan kvart över åtta imorgon. så är det bara. dock är det en ganska chill dag imorgon, en liten redovisning på morgonen sen skulle vi typ kolla på någon dansuppvisning. sen har vi religion i en halvtimme och sen slutar vi. dock måste jag stanna kvar i skolan (av fri vilja) och fixa några skolarbeten som måste bli klara, och som jag aldrig pallar ta tag i här hemma. så istället stannar jag kvar och pluggar innan jag åker vidare till jobbet. duktig tjej, mycket duktig!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0