födelsedagen

nu tänkte jag berätta lite kort om min födelsedag. såklart var jag i skolan, hade dock inte så mycket lektioner utan vi lallade mest runt. på bartekniken blandade vi en varsin drink och hade fett kul. våran lärare trodde jag o fisen hade halsat ur flaskorna när vi kom tillbaks från spritförrådet, för vi hade så jävla kul.

efter skolan åkte vi hem till fisen en snabbis så hon kunde byta kläder, sen åkte vi till mig så jag fick göra detsamma. under tiden vi var hos mig började det spöregna, så pappsen skjutsade oss till stationen och när vi kom till stan var det fint igen, awesome. vi gick till the bridge för att äta middag. satt där hur länge som helst och åt gott o pratade massa, typ minnen osv. skit mysigt. (om man bortser från servitrisen) sen när vi suttit där tillräckligt länge gick vi mot hötorget och avslutade kvällen med en varsin glass på donken. 

så om jag ska sammanfatta min födelsedag så: lyckad som fan! och jag vill tacka min fis som ännu ett år firar med mig och om gör dagen till en oförglömlig dag. du är helt underbar min vän. jag älskar dig. 

så nu är jag iaf nitton, några har förvarnat mig om att det är sista året som tonåring och att rynkorna snart kommer. andra taggar mig till att det bara är ett år kvar till systemet. helt olika. så jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om denna ålder. men whatever, det är väll nice. nu ska jag.. göra något annat.. 


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0