ett minne för livet

igår var en av dom bästa kvällar på väldigt väldigt länge. jag drog till väsby vid strax innan sju, sandra o fredrik kom och hämtade mig vid stationen så åkte vi hem till fredrik. jag o sandra satte oss på balkongen på en gång och började dricka lite o snacka. sen kom några fler och vi satt på ballen långt in på kvällen och spelade kort, drack och umgicks. det fanns värmelampor där så det var riktigt mysigt. sen fick vi för oss att vi skulle grilla korv så vi tände brasan på tomten och satte oss där istället, där fortsatte vi med "jag har aldrig" osv. jag tror inte jag kom i säng förens någongång mellan tre och fyra, o somnade inte förens långt efter det heller. 

på morgonkvisten drog vi (jag, sandra, fredrik o hasse) o handla frulle som vi sedan åt. sen gick jag o sandra o sov lite i varsin fotölj innan jag fick skjuts till häggvik station. jag kom hem vid halv tre ungefär och då åkte jag o mamma till ica på en gång o nu ligger jag i sängen och kollar på "baksmällan". 


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0