allt kan hända innan morgonen gryr



dags för uppdatering igen. igår kom jag hem runt halv åtta och efter att jag ätit middag somnade jag nästan på direkten. men äventyret vi var på igår var iaf att vi åkte och tatuerade oss. så nu har jag fyra istället för två tatueringar. visar bild på dom när jag pallar, typ. 

idag, tisdag, har jag varit i skolan och chillat runt. under våran långa hål satt jag o fisen ute på gräset i solen och bara hade allmänt nice. och när jag kom hem bytte jag kläder och hällde upp ett glas med iste och satte mig i eftermiddags solen o pluggade lite.

imorn är det frilufsdag aka stanna hemma och plugga dag. o även fast klockan bara är åtta så tänkte jag gå och lägga mig nu, har ont i huvet och känner för att sova. 


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0