17 maj

sen jag skrev sist har jag.. jobbat.. känns som att det är det enda jag gör nu när jag har en såkallad fritid. igår innan jobbet invigde jag mina rumpskor, ska gå så ofta jag hinner. vilket kanske inte kommer bli så ofta. men whatever. mer har jag väll knappast att skriva förutom.. 

att.. idag är det 17 maj, vilket betyder att det är MIN dag idag. idag blir jag nitton jävla år. ett år över arton vilket betyder att man börjar bli gammal, men ett år närmare systemet vilket låter lite bättre än det förstnämnda.

iallafall så är jag i skolan just i detta nu, senare ikväll ska jag ut och äta med min fina och ta någon drink typ. sen förhoppningsvis så blir det en ordentlig utgång i helgen. 

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0