00.43

jobb jobb jobb. slit slit slit. var i skolan en snabbis idag, sen åkte jag o fisen till henne, jag sov i hennes soffa och hon kollade på film, vi har det grymt kul tillsammans! sen så åkte vi och åt snacksbox innan jag började jobbet. skulle slutat vid tio idag men jobbade över till halv tolv och tog en och en halvtimme av en annan. ställde upp för laget liksom. nu är klockan typ kvart i två och jag har undrat ett tag nu vad fan jag gör uppe. men jag är inte trött när jag kommer hem från jobbet, så det suger ju en aning. nu funderar jag över om jag ska duscha nu eller imorn bitti. frågan är om jag kommer palla upp imorn, måste komma i tid har jag blivit tillsagd också. dessa problem, varför tar dom aldrig slut?

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0