-

nu tyckte det jag var väldigt dags att ändra den där jävla bloggdesignen. så nu var det fixat, dock är jag såklart inte helt nöjd vilket jag aldrig är med dessa nedrans grejer. 

(update en halvtimme senare: nu har jag ändrat den tre gånger till, och fortfarande.. jag blir aldrig nöjd. men nu får den fan va såhär, jag orkar inte hålla på med den längre!)
(update två minuter efter jag skrev sist: jag ändrade igen.. nu får jag skärpa mig..)
(update ännu en gång: jag insåg att jag stavat fel och fick göra om hela skiten IGEN)

när jag ändå håller på att skriva kan jag lika gärna uppdatera er om varför jag inte skriver förens nu. jo det är för att jag har jobbat ihjäl mig så gott som. i söndags jobbade jag från fyra till tjugo över ett och i måndags var det skola kvart över åtta till typ halv elva, sen drog jag, fisen och sandra o åt lunch innan jag åkte hem och skjutsade mamma. sen var det direkt till jobbet efter det och där var jag från kvart över fyra till tolv. detta resulterade till att jag har varit hemma med världens jävla migrän idag. 

dock var jag tvungen att skutta upp ur sängen och skjutsa mamma igen, och på rutten handlade vi lite, annars har jag bara legat nerbäddad i soffan och jag tänker inte röra mig en millimeter härifrån under hela kvällen, kalasbra!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0