torsdag

nu börjar denna torsdag rinna mot sitt slut och jag ska strax krypa ner under täcket och somna till filmen dumpa honom! men innan det ska jag föna mitt nyfärgade hår, eller mimi fixade till utväxten så nu är den borta, skönt som fan..

annars då? jo dagen började med att jag kollade klart på en film. sen vid ett drog jag in till grand och pratade med dom där, eftersom jag börjar min praktik på måndag. sen mötte jag upp mimi och vi drog till um. fick nya p-piller, eftersom jag haft uppehåll i ca två månader nu pga blodtrycket, så vi får se hur det blir nu med dom nya. sen drog jag o mötte guse, så gjorde vi några ärenden innan vi mötte censie och åt på subway. sen åkte jag hem och direkt vidare till gymmet med mimi, osen somsagt så fixade hon mitt hår. har även passat på att plugga lite medans hårfärgen låg i. så idag har varit en bra dag, jag har hunnit med mycket! nu kan jag sova gott.. 

har även bytt arbetspass på lördag, så istället för att jobba några timmar på dagen så jobbar jag 19 - 04, hej pengar! jag riktigt älskar att höra att jag ska jobba 19 - 04, visseligen fett jobbigt men skitsamma.. det är pengarna jag vill åt, mohah. annars i helgen så händer inte så mycket, jobbar även imorn och sen har jag massa plugg som jag måste fixa, sen även vila ut. eftersom jag har fem veckors praktik på grand att se fram emot. 

nej nu ska jag ta ur tandborsten ur munnen och sätta på fönen, sovgott! 


har jag glömt att berätta att jag har skaffat pojkvän?

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0