onsdag

idag vaknade jag med världens huvudvärk, så vid halv åtta ringde mamma till skolan och sjukanmälde mig, sen insåg jag att det skulle bli ogiltligt iaf pga den där jävla kryssningen (!) så kom överns med mamma om att jag skulle ta bilen, alltså sova lite mer än en timme till. så det gjorde jag och sen åkte jag till skolan. efter skolan drog jag till stinsen och handlade migräntabletter och godis. sen åkte jag o tanka sen hem o hämtade hundarna för att sedan åka till farmor och farfar. där fick jag både lunch och en välbehövd pratstund med min älskade farmor. när jag kom hem satte jag på hög sommarmusik och hoppade in i duschen. och nu ska jag sätta på en film tror jag, underbart!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0