helgen

nu har jag inte bloggat på hela helgen. varför? jo i lördags var jag först o handlade med mamma, sen åkte jag och mötte P i zinkensdamm. vi åkte hem hit och bara va en stund innan vi åkte in till stan en sväng. när klockan blev midnatt typ åkte vi hem och kollade film. 

sen i söndags var jag tvungen att gå upp till jobbet medans han fick ligga kvar och sova, fett orättvist. och dom få timmar jag jobbade var en ren pina. usch, vill inte ens tänka på det. men det blev mycket bättre när jag kom hem. då låg vi mest och pratade innan vi gick ut med hundarna, och sen följde jag honom till centralen och sitt tåg så han åkte hem. vilket var det sista jag ville. när jag kom hem la jag mig i soffan och kollade på film, helt ensam..

och idag, måndag. har jag varit i skolan och sen drog jag, isa och sandra o åt lunch. sen drog jag o isa hem till henne och kollade på film och pratade massa innan jag drog iväg till jobbet. nu ska jag in och duscha och sen lägga mig o glo film.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0