dom senaste dagarna..

jag har inte skrivit särskilt mycket sen i torsdag, så jag får väll förkorta det nu lite snabbt. i onsdags kväll var det ju utgång i stan som gällde, riktigt nice blev det och det slutade med att vi gick runt halva stan och letade efter ett donken som hade öppet vid 3 på natten. slutade med nattmat på seveneleven och två trötta brudar på nattbussen hem.

i torsdags så drog vi och åt bakismat på donken, sen vidare till barkarby och checkade lite affärer. sen åkte jag hem och hämtade mamma så drog vi till danderyd och hälsade på lillen. jag är så jävla glad att jag äntligen blivit faster.. på kvällen träffade jag A, vi drog till stan o åkte runt i bilen innan vi drog hem till honom och kollade på film.

och sen fredag. då låg jag hemma och sov hela dagen tills det blev kväll och jag drog hem till keso och kollade på tv och doppade jordgubbar i chocklad, asmysigt. sen somnade jag i hennes säng efter några timmars prat. och på lördag morgonen stutsade vi upp (nästan iaf) och gjorde tårtor och fixade iordning en lokal, eftersom deras brors fru fyllde år. sen drog jag hem och fixade mig och drog sen tillbaka till dom och var med på födelsedagsfirandet.

sen idag äre söndag, sista dagen på lovet och jag har ägnat denna vackra dag på mitt jobb. jobbade från halv tolv till tjugo i åtta. det är pengar dock ingen fritid. men whatever, nu ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mig i sängen, imorn äre skola som gäller igen. taggad? inte alls.. vart tog lovet vägen liksom? 


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0