natten till torsdag

imorse när jag skulle till tåget satte jag på mig allt ifrån sommarkläder, just för att det regnade och va dögrått. men såklart, när man kommer till stan så är det stekhett. och efter ett par timmar i stan kände man sig som en ocean. skitnice verkligen. det blev inte så mycket shopping i stan, en väska, ett par skor och en ny kula och sen var jag tvungen att dra hem till andra kläder. 

åkte sen med mimi till kista och forsatte jakten på kläder. därifrån fick jag med mig ett par byxor och två tröjor men såklart glömde jag påsarna hemma hos henne eftersom jag gick dit en sväng efter.. nu är klockan alldeles för mycket för att jag ska vara vaken egentligen, den är nämligen två och jag ska bli väckt nio imorn för jag jobbar. men som tur är så är det bara fyra och en halvtimme, så jag överlever nog. 

nu tänkte jag gå och fixa mig för sängen, kanske bäst att städa bort allt från sängen först?

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0