tisdag

tro mig, jag har inte glömt bort att bloggen existerar. bara det att min dator beslöt sig för att gå i graven i fredags typ så hela helgen gick ut på jobb, sova och kolla i taket inprincip. sen köpte jag ny dator, dock fick jag fel men när jag åkte dit igår igen så snackade jag bara lite så fick jag en dator som var typ femhundra kronor dyrare utan att betala någonting. så det var lite nice iaf. 

annars då? inte så mycket, jag och mimi ligger som två degar i sängen. bredvid oss har vi en full påse med munkar och muffins jag tagit hem från jobbet, även en fanny som ligger o snarkar. myspys. imorn är jag ledig, ännu mer myspys. 

nu ska vi se om mimi lyckas skaffa en blogg åt oss. för vi funderar nämligen på att börja blogga tsm, elr okej.. jag tjatar på henne, elr nått.


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0